Wstęp

Nie każda dieta jest zdrowa. Kiedy mamy kilka kilogramów za dużo zazwyczaj decydujemy się na przejście na dietę. Ilości przeróżnych diet, jakimi jesteśmy ciągle zasypywani sprawiają, że trudno jest zdecydować się na taką, którą nie tylko da się wytrzymać, ale która będzie odpowiednia dla naszego zdrowia. Na rynku diet istnieje wiele diet określanych mianem ‘diety cud’. Autorzy często opisują takie diety a samych superlatywach, często nie wspominając o negatywnych skutkach dla naszego zdrowia.

Spać, tak bardzo mi się chce spać

Spać, tak bardzo mi się chce spać Najważniejszym chyba czynnikiem, aby być zdrowym, jest sen. Dziwicie się dlaczego ? To sobie pomyślcie jak się czujecie bo nie przespanej nocce i czy akurat wtedy, gdy wychodzicie na cały dzień na dwór nie czujecie się gorzej ? A widzicie, jednak dobrze mówię. Dla tych, co dalej nie chcą wierzyć, że sen jest potrzebny do utrzymania zdrowia powiem tak, a raczej powtórzę słowa, które zapamiętałem z lekcji biologi. Z tego co mi wiadomo sen to czas odpoczynku i regeneracji całego organizmu. Potrzebuje go również układ odpornościowy a także nas umysł, aby uporządkować wszystkie informacje, które dało nam przyswoić danego dnia – zaleca się kłaść wcześniej spać gdy ktoś się uczy i następnego dnia ma sprawdzian lub jakiś ważny egzamin. Nie chodzi tutaj także o to, żeby kłaść się spać już o 19. Wystarczy dobra organizacja dnia. Do tego, jeśli macie dzieci, warto żebyście wiedzieli, że jest przyjęte to, że od 22, organizm dziecka pracuje podczas snu nad powiększaniem masy kości – jednym słowy gdy dziecko śpi, organizm najintensywniej rośnie. Senność niestety jest objawem wielu niebezpiecznych chorób dlatego, jeżeli zaobserwujesz u siebie nadmierne zmęczenie natychmiast udaj się na badania.

Kategorie
O nas

Długoletnie badania lekarskie dowodzą jednak, że nie ma cudownego leku na nadwagę. Należy dobrać dla siebie taki sposób odchudzania, aby dostarczać organizmowi wszelkich potrzebnych węglowodanów i białek. Każda dieta oczywiście daje efekty jednak trzeba na nie nieco poczekać, dlatego nie zniechęcaj się w momencie, kiedy początkowo tych efektów nie widać. Diety ekspresowe polegające na drastycznym ograniczeniu tych składników zwykle nie przynoszą wymarzonego, cudownego rezultatu i prowadzą do powrotu dawnej wagi, czyli do efektu jojo. Ważne, więc, aby mądrze podejść do tego tematu i przede wszystkim postawić na zdrowe jedzenie, a efekty, może nie w tydzień, ale przyjdą same. Warto jest próbować zdobyć wymarzoną sylwetkę na wakacje za pomocą dobrej diety. DewaDent